Jean-Claude Usunier

Publications | Mémoires et thèses

La recherche avancée est accessible via Serval

Les publications peuvent être gérées en accédant à Serval via MyUnil

Thèses (doctorat)

4 Publications

 
4 essays on e-marketing : an in-depth understanding of online consumer behavior
Diren M., 2013. 230, Université de Lausanne, Faculté des hautes études commerciales, Usunier J.-C. (dir.).
 
When does a change in established brand name logo consistency affect consumers' brand attitudes? An investigation of moderating effects
Kocher B., 2008/04., Université de Lausanne, Faculté des hautes études commerciales, Usunier J.-C. (dir.).
Value / personality - attitude - behavior hierarchy and its impact on individual performance in the context of market orientation
Perrinjaquet A.C.L., 2007/10. 174, Université de Lausanne, Faculté des hautes études commerciales, Usunier J.-C. (dir.).
 
The relationship between external business networks and performance in foreign investments
Shaner J., 2005/04. 201, Université de Lausanne, Faculté des hautes études commerciales, Usunier J.-C. (dir.).
Partagez:
Unicentre - CH-1015 Lausanne
Suisse
Tél. +41 21 692 11 11
Fax. +41 21 692 26 15
Swiss University